Offerte Downloads

Salco B.V. produceert een breed pakket aan deuren voor de industriële, agrarische en koeltechnische sector. Om welk type bedrijfsdeur het ook gaat, Salco B.V. biedt duurzame en pasklare oplossingen voor vrijwel elke denkbare toepassing.

Salco B.V. ontwikkelt en produceert industriële deuren voor:

  • Geconditioneerde bewaarplaatsen (zoals koel- en vriescellen en gasdichte (CA) opslag.
  • Geautomatiseerde conveyor systemen
  • Utiliteitsbouw
  • Agrarische gebouwen (zoals veestallen, aardappelopslag en bollenteelt)

Onze deuren doen al meer dan 43 jaar dient bij vele klanten en projecten over de hele wereld.

Hoe ziet de functie eruit?

Voor de afdeling Inkoop zoeken wij een assistent inkoper met een affiniteit voor techniek. In deze functie ondersteun je het inkoopteam en ben je verantwoordelijk voor alle administratieve werkzaamheden. Dagelijks werk je met het hoofd van de afdeling en een directe collega samen om zo het operationele bestelproces te verzorgen. Je bent onder meer verantwoordelijk voor het verwerken van prijsmutaties, in-faseren nieuwe artikelen en uit-faseren van gedateerde artikelen. Tevens ben je intern het aanspreekpunt voor vragen over beschikbaarheid, prijzen, maatwerkvragen en overige artikelinformatie. Daarbij signaleer je trends in de markt en bij onze leveranciers en ben je samen met je collega’s op de afdeling ook verantwoordelijk voor een stuk relatiebeheer met onze leveranciers. Ook ben je (mede) verantwoordelijk voor het inboeken/beoordelen  van de inkoopfacturen van de afdeling Inkoop.

Kennis vaardigheden en motivatie.

Om de functie van assistent inkoper goed te kunnen vervullen vinden we het belangrijk dat jij gemotiveerd bent. Je hebt passie voor je werk en gaat voor niets anders dan professionaliteit en kwaliteit. Relevante werkervaring in een soortgelijke functie is een pré, maar kennis kun je opdoen en vaardigheden kun je onder de knie krijgen. Onze producten zijn veelal technisch en voor veel personen nieuw, wij ondersteunen en begeleiden jou natuurlijk bij het opdoen van de benodigde kennis.

Wat vinden wij nog meer belangrijk?

  • Je bent 40 uur beschikbaar per week
  • Je hebt tenminste een MBO– werk en denkniveau
  • Je hebt beheersing en werkervaring met Microsoft Office (met name Excel)
  • Je bent administratief accuraat, structureel en nauwkeurig en hebt een service gerichte instelling.
  • Je bent analytisch sterk en hebt een affiniteit met techniek
  • De Nederlandse en Engelse taal beheers je goed in woord en geschrift. Duits zou een mooie pré zijn.

Wij bieden een afwisselend functie met een marktconform salaris, prima secundaire arbeidsvoorwaarden en een prettige werkomgeving in een gezellig team. Er heerst een informele maar hechte sfeer, het is belangrijk dat je het bij Salco naar je zin hebt.

Nog even op een rijtje:

  • West-Friese sfeer in een internationale werkomgeving.
  • Een verantwoordelijke baan met eigen inbreng.
  • Een marktconform salaris op basis van kennis, kwaliteit en ervaring.
  • Prima secundaire voorwaarden, bijvoorbeeld 27 vakantiedagen en 13 ADV dagen op fulltime basis.
  • Direct in dienst.
  • Ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden.

Ben je nieuwsgierig geworden naar deze functie: kijk eens op www.salco.nl en/of mail direct je motivatie en CV naar J. Heddes, directeur j.heddes@salco.nl.

 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Assistent Inkoper